Enskede IK kommer att hålla ett digitalt årsmöte 2021 på
grund av den pågående pandemin. Årsmötet kommer att äga rum den 24/2 kl. 18.00.
För att kunna genomföra årsmötet på ett korrekt och säkert
sätt behöver vi en föranmälan från dig som vill delta, det gör du genom att fylla i ett formulär. Anmäl dig till
årsmötet genom att klicka HÄR.
Vi vill ha in din anmälan senast fredag den 19/2.
Innan årsmötet går igång kommer vi att stämma av din
föranmälan mot anmälningslistan och sedan genomföra årsmötet i Microsoft Teams tillsammans
med ett årsmötesverktyg, Vooter, där du identifierar dig med hjälp av Bank-ID.
Det här garanterar att endast behöriga medlemmar kan ansluta, vi ser alltså att du är betalande medlem
i Enskede IK och då kan vi upprätta en korrekt röstlängd.
Varje årsmötesdeltagare
behöver logga in på en egen enhet, ni kan alltså inte delta två eller fler
deltagare från samma dator eller ipad/platta/mobil. För bästa funktion
rekommenderar vi att du ansluter via dator.
Ett par dagar före årsmötet kommer vi ge alla som är anmälda möjligheten
att koppla upp sig för att testa att det fungerar för dig som medlem. I
anslutning till årsmötets start kan vi tyvärr inte ge någon teknisk support så
viktigt att du testar före.
Vi återkommer med länk till testet i början av nästa
vecka. Vi kommer samtidigt också att lägga upp årsmöteshandlingar digitalt på
vår hemsida. Till årsmötet får alla anmälda sedan en ny länk.
Valberedningens nomineringar till Enskede IK:s styrelse
kommer presenteras inom kort här på hemsidan.
För frågor, maila kansli(at)enskedeik.nu
Läs mer om årsmötet här