Efter en mycket bra andra halvlek fick vi nöja oss med 0-0 mot Ängby IF där vi i 80:e via en straffspark borde tagit ledningen men målvakten gör en ba räddning på "Alles" skott. Första halvlek har hemmalaget de bästa framstötarna där Linus i målet får agera med framgång. Till andra halvlek gör vi tre byten där Daniel,Samuel och "Issa" ersätter Joel,Oskar och Nicko. Vi får nu ett klart övertag där inte minst "Issa" visar vägen.Cassius som i 60:e ersätter Emil är på alerten där han i 62:a med hjälp av Anton tar sig fram till en stolpträff.Att vi både i 63:e och 70:e ropar på straffspark som till slut kommer i 80:e visar att vi är på hugget. En viss besvikelse efter en poäng men jag tror vi kan se fram mot en spännande höst som inleds med hemmamatch mot Täby söndag 2 Aug. 13:00 tror /Bubben